Психологічні поради для батьків у підтримці при адаптації дітей під час дистанційного навчання.
Ми як дорослі, маємо розуміти, що під час карантину діти перебувають у стані стресу. Вони відчувають загальну тривогу від невизначеності, від стану напруги, в якому перебувають батьки, від зміни режиму та обмежень.
Тобто діти в цей складний час, потребують батьківської підтримки та психологічної допомоги.
- Для дітей було б добре, щоб їхній робочий день і день взагалі починався не о 8:00, а на годину пізніше. Це був би величезний внесок у їхнє здоров'я. Адже їхні потреби у сні більші, ніж зазвичай.
- Було б чудово, якщо разом з дитиною обрати та встановити певний звуковий сигнал, який кличе його робити уроки. Так можна організувати весь денний розклад. Чим менше наказів із сторони батьків, що робити, - тим краще. Усе, що стосується наказів, краще перенести в повідомлення у месенджер чи якісь звукові сигнали.
- Учню важливо бачити, що якщо він щось зробив, то це він зробив не даремно. Треба говорити, як ви цінуєте те, що він робить.
- Якщо ви сидите зі своєю дитиною і намагаєтесь вчити з нею уроки, ви точно будете час від часу відчувати гнів ("Як він/вона може не розуміти, це ж просто?"), безпорадність ("Я не вмію пояснювати", "я не можу зрозуміти як робити завдання сам") Як з цим обходитись? Робити видих і нагадувати самому собі, що ви не вчитель, що коли ми намагаємося вчити наших дітей, ми занадто емоційно залучаємося і це тільки заважає процесу навчання і не покращує стосунки з дітьми. Залиште цю роботу професіоналам, організуйте можливість поспілкуватись з вчителем, коли виникають питання.
- Організовуючи роботу в умовах дистанційного навчання, нагадуйте собі час від часу, що діти відзеркалюють наш емоційний стан.
- Пам'ятайте! Коли батьки в тривозі, дітям важко бути спокійними і врівноваженими.
Комментарии
Отправить комментарий